“H Κυβέρνηση έχει χρέος να δώσει λύση στη στέγαση του 9ου Δημοτικού Σχολείου Αιγάλεω”

28 Φεβρουαρίου, 20230

Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε.

Παίρνω τον λόγο μετά την πολύ ουσιαστική, πραγματικά, τοποθέτηση του πρώην Πρωθυπουργού και πρώην Προέδρου μας, του Γιώργου Παπανδρέου. Νομίζω ότι αυτά τα οποία είπε είναι πολύ σημαντικά και πρέπει να ληφθούν πολύ σοβαρά υπ’ όψιν από την Κυβέρνηση. Είναι πολύ σημαντική η συμμετοχή της κοινωνίας των πολιτών στη διαβούλευση, είναι πράγματα τα οποία οφείλετε να ακούσετε.

Βεβαίως, οφείλω να μιλήσω και από καρδιάς. Στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ είμαστε βαθιά συγκινημένοι. Σήμερα είναι η τελευταία ομιλία την οποία έδωσε ο αγαπημένος μας συνάδελφος, ο Βασίλης Κεγκέρογλου, ο οποίος ανοίγει πλέον μια νέα ρότα στη ζωή του ως υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου Μινώα Πεδιάδος και από το Βήμα της Βουλής θα ήθελα να του ευχηθώ καλή επιτυχία και να συνεχίσει με την ίδια εντιμότητα, με το ίδιο πάθος, να δίνει αυτές τις τόσο δυναμικές μάχες σ’ αυτήν τη νέα πορεία την οποία χαράσσει. Είμαστε όλοι δίπλα του και είναι πραγματικά σήμερα μια συγκινητική μέρα για εμάς.

Έρχομαι τώρα στο σημερινό νομοσχέδιο.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, σε σύντομο χρονικό διάστημα οι Έλληνες πολίτες θα κληθούν να προσέλθουν στις κάλπες εν μέσω μιας μακράς προεκλογικής περιόδου, μιας περιόδου πόλωσης και παροχολογιών. Ο κόσμος, όμως, και η κοινωνία, προς γνώση σας, επειδή βλέπουν ποια είναι η πολιτική της τρέχουσας Κυβέρνησης, αλλά θυμούνται επίσης πάρα πολύ καλά ποια ήταν η πολιτική την οποία ακολουθούσε η προηγούμενη κυβέρνηση, η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όταν κυβερνούσαν, αναζητούν ένα εναλλακτικό μοντέλο διακυβέρνησης. Και αυτό το εναλλακτικό μοντέλο, αυτή η εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης μπορεί να υπάρξει με ένα ΠΑΣΟΚ ισχυρό, με συγκεκριμένες, αιτιολογημένες, κοστολογημένες πολιτικές προτάσεις επί της ουσίας, οι οποίες δεν περιορίζονται απλώς και μόνο σε επιδοματικές παροχές και κουπόνια, όπως κατά κόρον βλέπουμε να κάνει η παρούσα Κυβέρνηση, τα οποία αποτελούν ημίμετρα και τα οποία σε καμία απολύτως περίπτωση δεν λύνουν και δεν απαντούν στα πολύ σοβαρά προβλήματα που βιώνει η ελληνική κοινωνία, στη ρίζα τους.

Πόσες φορές έχουμε προτείνει, κυρίες και κύριοι της Κυβέρνησης, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, τη μείωση των έμμεσων φόρων, όλα αυτά που γίνονται στην υπόλοιπη Ευρώπη; Πόσες φορές έχουμε προτείνει τη μείωση του ΦΠΑ, τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, σε συνδυασμό όμως και με εντατικούς ελέγχους της αγοράς για την πάταξη της αισχροκέρδειας και των παρατυπιών; Όλοι νομίζω ότι καταλαβαίνουμε, όχι απλώς εμείς εδώ, αλλά ο ελληνικός λαός πρωτίστως καταλαβαίνει ότι η ύπαρξη μόνο δύο προστίμων μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, ενώ οι τιμές καλπάζουν και ενώ δεν υπάρχει Έλληνας που να μην σας πει ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα αισχροκέρδειας στην αγορά, δείχνει ξεκάθαρα, αν μη τι άλλο, ότι οι έλεγχοι δεν είναι επαρκείς, εκτός και εάν η Κυβέρνηση πιστεύει ότι δεν υπάρχει θέμα αισχροκέρδειας στην αγορά. Εάν πιστεύετε κάτι τέτοιο, βγείτε και πείτε το. Όμως, μόνο δύο πρόστιμα μέσα σε ένα εξάμηνο, αυτό νομίζω ότι λέει πολλά.

Κυρίως, όμως, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, αυτό που χρειάζεται και αυτό το οποίο λέμε είναι ότι πρέπει να υπάρξει μία ουσιαστική στήριξη των εισοδημάτων. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια τα εισοδήματα των Ελλήνων πολιτών κόβονται διαρκώς. Οι Έλληνες αγκομαχούν. Έχει έρθει, επιτέλους η στιγμή, για μια ουσιαστική συζήτηση για την αύξηση των εισοδημάτων. Δεν αναφερόμαστε απλώς και μόνο σε μία προεκλογική πλειοδοσία αυξήσεων, χωρίς κανένα απολύτως μέτρο, όπως κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε για αυξήσεις οι οποίες δίνονται με το ένα χέρι και τις παίρνουν με το άλλο, μέσω των φόρων, όπως κάνει η Νέα Δημοκρατία.

Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ. Συνεχίζει την αυτόνομη πορεία του προς τις εκλογές με οδηγό τις σοσιαλδημοκρατικές μας αρχές και τις προτάσεις τις οποίες έχουμε καταθέσει στο δημόσιο διάλογο για σημαντικά θέματα, όπως είναι τα «κόκκινα δάνεια». Είμαστε οι μόνοι που έχουμε καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση, για την οποία κωφεύετε, κυρίες και κύριοι της Κυβέρνησης, συστηματικά. Έχουμε καταθέσει προτάσεις για την κατάργηση συγκεκριμένων άρθρων του νόμου Κατρούγκαλου και κυρίως της επαίσχυντης ρύθμισης της προσωπικής διαφοράς. Έχουμε καταθέσει προτάσεις για τη στήριξη των αδύναμων συμπολιτών μας, για ρυθμίσεις οι οποίες θα μπορούν να είναι ρυθμίσεις φορολογικής δικαιοσύνης, για τη στήριξη του ΕΣΥ, για την εξωτερική μας πολιτική, για μια σειρά θεμάτων για τα οποία έχουμε τοποθετηθεί απολύτως αναλυτικά και ξεκάθαρα. Ο κόσμος βλέπει και θα κρίνει.

Μέσα σε όλα αυτά, δεν μπορώ να μην αναφερθώ –είναι, άλλωστε, το ζήτημα της ημέρας, δεν γίνεται να μην τοποθετηθούμε σε αυτό το θέμα- και στην πρωτοφανή ανάρτηση του κ. Πολάκη με τη στοχοποίηση συμπολιτών μας, με ονόματα και με φωτογραφίες, στα μανταλάκια κυριολεκτικά. Είναι μία ενέργεια που σε καμία περίπτωση δεν ταιριάζει σε ένα ευνομούμενο κράτος, μία πολιτική εκτροπή, όπως είπαν, όχι εμείς τα κόμματα της Αντιπολίτευσης, αλλά οι δικαστικές ενώσεις, οι δικαστές, μία εκτροπή η οποία προσβάλλει βαθύτατα το πολίτευμα, τη δημοκρατία μας, το κράτος δικαίου. Είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό ζήτημα που έχει ξεπεράσει πλέον κάθε όριο κυριολεκτικά. Η απερίφραστη καταδίκη τέτοιων συμπεριφορών και η πολιτική απομόνωση, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, τέτοιων προσωπικοτήτων είναι υποχρέωση όλων μας. Ντροπή και μόνο ντροπή! Δεν έχω να πω κάτι άλλο πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

Πάνω στο φερόμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών με τον πομπώδη τίτλο «Σύστημα καινοτομίας στον Δημόσιο Τομέα», τους συνηθίζει τους πομπώδεις τίτλους η παρούσα Κυβέρνηση στα πλαίσια -αν θέλετε- και μιας συνολικότερης επικοινωνιακής της πολιτικής. Ωραία, όμως, όλα αυτά τα λόγια. Στο τέλος, όμως, αυτό το οποίο μένει, είναι η ουσία και το αποτέλεσμα, κύριε Υπουργέ. Εκεί η κυβερνητική αποτυχία είναι πολύ συχνή, με νομοσχέδια να παρουσιάζονται δήθεν ως μεταρρυθμίσεις, δήθεν ως τομές, αλλά στην πράξη ούτε καν να εφαρμόζονται, παραμένοντας σχέδια στα χαρτιά και διατάξεις να είχαμε να λέγαμε.

Η καινοτομία στο δημόσιο της χώρας μας αποτελεί μια πολύ σημαντική απαίτηση, αλλά και πρόκληση σε μια σύγχρονη εποχή με συνεχείς εξελίξεις. Μια ουσιαστική καινοτομία, δε, μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται στους πολίτες, στη μείωση των δαπανών και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης. Τα πετυχαίνει, λοιπόν, όλα αυτά, το παρόν νομοσχέδιο; Ποιες είναι οι καινοτομίες οι οποίες εισάγει;

Νομίζω τα είπε εξαιρετικά η ειδική αγορήτρια, η κ. Λιακούλη, από τη μεριά του ΠΑΣΟΚ, ότι σίγουρα καινοτομία δεν ονομάζεται το κράτος των μετακλητών ή σίγουρα καινοτομία δεν μπορεί να ονομαστεί ο διορισμός δικών μας προσώπων σε ιεραρχικές θέσεις ευθύνης, αλλοιώνοντας διαχρονικές μάλιστα αρχές της δημοσιοϋπαλληλικής ανέλιξης, αρχές που έχουν όλες τη σφραγίδα των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ. Καινοτομία σαφώς δεν είναι η γενικότερη υποστελέχωση σε μόνιμο προσωπικό με την ταυτόχρονη διαιώνιση εξαρτημένων γενεών συμβασιούχων -ομήρων συμβασιούχων- και σίγουρα επίσης καινοτομία δεν είναι η αμιγώς επιδοματική πολιτική που εσείς εφαρμόζετε -εσείς που την καταγγέλλατε επί ΣΥΡΙΖΑ- και την έχετε πλέον τερματίσει -αυτό είναι αυτό το οποίο κάνετε-, μοιράζοντας προεκλογικά καθρεφτάκια προς εύρεση ψήφων.

Από την άλλη, καινοτομία ίσως για εσάς να συνιστούν οι παρακολουθήσεις, οι υποκλοπές που με τόσο μεγάλη μαεστρία όχι μόνο πράξατε, αλλά κυρίως καλύψατε και συγκαλύψατε. Ακόμα, λοιπόν, μια επικοινωνιακή κυβερνητική φιέστα λίγο πριν τις εκλογές με κάθ’ υπερβολήν χρήση όρων απλά και μόνο για λόγους εντυπωσιασμού. Όμως μετά από τέσσερα χρόνια νομίζω σας έχει μάθει καλύτερα από όλους ο ελληνικός λαός.

Εν τοις πράγμασι, λοιπόν, πλην του πρώτου μέρους, έχουμε ένα ακόμη νομοθετικό συνονθύλευμα με σκόρπιες διατάξεις ποικίλης θεματολογίας, ράβε ξήλωνε. Δεν υπάρχει καμία συνοχή, δεν υπάρχει καμία συνέπεια και νομίζω ότι αυτό είναι ενδεικτικό και της ποιότητας του νομοθετικού έργου που φέρνετε. Για άλλη μια φορά, δε, η δημόσια διαβούλευση -και αυτό ειπώθηκε και νομίζω από όλη την αντιπολίτευση- πήγε περίπατο πραγματικά. Ενώ το νομοσχέδιο ετέθη σε διαβούλευση fast track μιας εβδομάδας με πενήντα πέντε άρθρα, τελικά κατατέθηκε με επιπλέον είκοσι διατάξεις για τις οποίες δεν προηγήθηκε καμία διαβούλευση. Στο επίκεντρο των συζητήσεων τοποθετήθηκαν τα άρθρα είκοσι του νομοσχεδίου, συγκεντρώνοντας τη μερίδα του λέοντος των σχολίων, ως επί το πλείστον με αρνητική χροιά, διχάζοντας ενδιαφερόμενους, διχάζοντας ειδικούς, διχάζοντας πολίτες και άλλωστε μόνο τυχαίος δεν μπορεί να είναι ο αριθμός των χιλίων πεντακοσίων πολιτών οι οποίοι συμμετείχαν στη διαβούλευση, εκφράζοντας και την ανησυχία τους και αν θέλετε την έντονη άρνησή τους στη συντριπτική πλειοψηφία των άρθρων.

Αναφέρομαι συγκεκριμένα στον διαγωνισμό πρόσληψης για την ΑΑΔΕ, έναν διαγωνισμό ο οποίος παρουσιάστηκε ως ο διαγωνισμός μαμούθ, αλλά ολοκληρώθηκε με απολύτως παταγώδη αποτυχία, αδυνατώντας να επιτελέσει τον σκοπό για τον οποίο έγινε. Εκ του αποτελέσματος επιχειρείται η εκ των υστέρων αλλαγή των όρων διαγωνισμού πρόσληψης στην προσπάθεια να μετριάσετε κάπως τις αρνητικές συνέπειες. Το εν λόγω ζήτημα γεννά μεταξύ άλλων και θέματα αντισυνταγματικότητας. Είναι και αυτό πάρα πολύ σημαντικό που δεν το έχετε λάβει υπόψιν.

Ένα σχεδόν, λοιπόν, έτος μετά από την προκήρυξη του διαγωνισμού, ο οποίος εν τέλει χαρακτηρίστηκε και ως μπάχαλο με μια λέξη, ψάχνετε για λύσεις μπαλώματα, την ίδια ώρα που οι προβλεπόμενες θέσεις παραμένουν κενές, οδηγούμενοι εκ των πραγμάτων σε περαιτέρω ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό. Όπως ανέφερε, όμως και ο κύριος Πιτσιλής, οι οργανικές θέσεις της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων ξεπερνούν τις δεκαπέντε χιλιάδες θέσεις, παρά ταύτα σήμερα υπηρετούν λιγότεροι από εντεκάμισι χιλιάδες. Το μεγάλο ερώτημα είναι πότε και πώς θα καλυφθούν αυτές οι θέσεις και αυτές οι υπηρεσιακές ανάγκες, κύριε Υπουργέ. Αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα. Έτσι υποστελεχωμένες θα συνεχίζουν να λειτουργούν γενικότερα οι δημόσιες υπηρεσίες, πόσο μάλλον η συγκεκριμένη; Έτσι θα πάμε μπροστά. Κατά τα άλλα περιμένετε και μας λέτε ότι βελτιώνεται το δημόσιο. Πώς να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες, αν όχι με επαρκή προσωπικό και με κατάλληλες υλικοτεχνικές δομές και υλικό, τότε πώς –αναρωτιέμαι- μπορεί πραγματικά να βελτιωθούν οι υπηρεσίες του δημοσίου τομέα προς τους Έλληνες πολίτες, απλά και μόνο με ευχολόγια, απλά και μόνο με καλή θέληση; Δεν αρκούν αυτά, δυστυχώς.

Συζητάμε, λοιπόν, σήμερα εκ των υστέρων εάν η πλήρωση των θέσεων ενός ήδη προκηρυχθέντος διαγωνισμού θα γίνει με κατάταξη σε φθίνουσα σειρά με βάση ή χωρίς βάση για το κάθε μάθημα και όλα αυτά τα οποία λέτε. Η ευθύνη για όλη αυτήν την αποτυχία -για να μην πούμε παρωδία- έχει όνομα και βαρύνει αποκλειστικά τη δική σας Κυβέρνηση.

Θα ήθελα να σταθώ σε δύο θέματα κλείνοντας. Το πρώτο έχει να κάνει με το κεφάλαιο γ, του μέρους γ του νομοσχεδίου, όπου ρυθμίζονται ζητήματα σχετικά με τα ζώα συντροφιάς, με σκοπό την προστασία τους και τη διασφάλιση της ορθής εφαρμογής –υποτίθεται- του ν.4830/2021. Είναι ένας νόμος πλαίσιο μόλις του 2021, ο οποίος και αυτός παρουσιάστηκε από τη μεριά σας ως καινοτομία -σας αρέσει αυτή η λέξη, ο Θεός να την κάνει όμως-, για να αποτύχει τελικά στην πράξη, ακολουθούμενος από μια σειρά τροποποιήσεων και παρατάσεων. Η συνεχής αναστολή έναρξης λειτουργίας και εφαρμογής του νέου εθνικού μητρώου ζώων συντροφιάς συνιστούν άλλωστε ακόμα μια εμβληματική κυβερνητική αποτυχία, με ανακοίνωση μεγαλεπήβολων σχεδίων τα οποία ποτέ δεν εφαρμόστηκαν και έχουν παραμείνει μόνο στα λόγια. Το ίδιο συνέβη και στην περίπτωση της διαχείρισης της προστασίας των ζώων συντροφιάς, όπου παραμείναμε ουσιαστικά σε ευχολόγια και σε έναν νόμο φάντασμα. Αυτό είναι ο νόμος ο οποίος κάνατε. Απολύτως αναμενόμενο βέβαια αυτό, καθώς είχε επισημανθεί εξαρχής ότι δεν συνίσταται η μεταφορά του αντικειμένου σε ένα Υπουργείο μη αρμόδιο και άνευ της απαραίτητης τεχνογνωσίας και εξειδίκευσης, εύλογες παρατηρήσεις για τις οποίες η Κυβέρνηση αδιαφόρησε πλήρως, δεν άκουσε κανέναν ούτε από τους φορείς ούτε από την Αντιπολίτευση. Αδιαφόρησε τελείως λοιπόν και ιδού ποιο είναι το αποτέλεσμα. Δεν έχει γίνει τίποτα εδώ και έναν χρόνο.

Με το, δε, άρθρο 65 του προτεινόμενου σχεδίου, σχετικά με τη λήψη γενετικού υλικού από ζώα συντροφιάς, έχουμε να κάνουμε με ένα επιπλέον παράβολο εισπρακτικού χαρακτήρα, το οποίο επιβαρύνει οικονομικά τους πολίτες εν μέσω μάλιστα πληθωρισμού, εν μέσω ακρίβειας, χωρίς καμία απολύτως ανταπόδοση. Ποια είναι η ανταπόδοση; Πείτε μας, τι ακριβώς γίνεται με αυτό το τέλος; Να μας τα πείτε. Δυστυχώς η χώρα εκ του αποτελέσματος όπως φαίνεται δεν έχει σημειώσει καμία πρόοδο στον τομέα της προστασίας των ζώων.

Και κλείνω με ένα πάρα πολύ σοβαρό ζήτημα το οποίο το ξέρετε προσωπικά, κύριε Υπουργέ. Έχει να κάνει με το 9ο Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, το οποίο άκουσον-άκουσον -σας το έχω πει πολλές φορές και από το Βήμα της Ολομέλειας και σε επίκαιρες ερωτήσεις τις οποίες έχω καταθέσει και σας έχω καλέσει για να δώσετε απάντηση- εν μέσω σχολικής χρονιάς, μέσα στο κέντρο της Αθήνας -γίνονται και αυτά- γίνονται εξώσεις στα σχολεία. Τα παιδιά, οι μαθητές, οι γονείς, οι οικογένειες, οι εκπαιδευτικοί, είναι αίολοι. Γίνονται μπαλώματα και αυτήν τη στιγμή οι μαθητές συστεγάζονται στο 14ο Σχολείο, κάτι το οποίο επανειλημμένως σας έχουμε πει όλοι οι φορείς ότι δεν βγαίνει, δεν γίνεται, είναι πολύ μικροί οι χώροι, είναι πολύ επικίνδυνο -αν θέλετε- όλο αυτό το οποίο συμβαίνει.

Είχατε υποσχεθεί, κύριε Υπουργέ, ότι θα υπάρξει τροπολογία, ότι θα υπάρξει συγκεκριμένη ρύθμιση όπου ουσιαστικά θα επιτρεπόταν η αναγκαστική διάθεση  -επίταξη- εκπαιδευτικού κτιρίου υπό την έννοια της παραγράφου 3, του άρθρου 18 του Συντάγματος και την απορρέουσα υφιστάμενη νομοθεσία όταν είναι ο μοναδικός χώρος της περιοχής που μπορεί να καλύψει επείγουσες εκπαιδευτικές ανάγκες. Αυτό σας είχαν ζητήσει όλες οι δημοτικές παρατάξεις του Δήμου Αιγάλεω. Σε αυτό είχατε δεσμευτεί ότι θα φέρετε τροπολογία. Δυστυχώς φέρνετε σήμερα μια ρύθμιση, στο άρθρο 40, η οποία δεν μιλά για τίποτα από όλα αυτά. Αυτό το οποίο απλά αναφέρεται στο άρθρο 40 είναι ότι κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η απευθείας και χωρίς δημοπρασία μίσθωση ακινήτου.

Όσον αφορά το θέμα του 9ου Δημοτικού Σχολείου –θα σας πω εγώ- και όλα τα θέματα τα οποία αντίστοιχα υπάρχουν ή μπορεί να υπάρξουν με τις αυξήσεις των ενοικίων -αυτό είναι ένα ζήτημα που δεν αφορά απλά και μόνο το Αιγάλεω, εν δυνάμει μπορεί να αφορά όλη την Ελλάδα- μπορείτε να μας πείτε αυτό τι ακριβώς λύση δίνει; Αυτό τι σχέση έχει με αυτά τα οποία είχατε πει και είχατε δεσμευτεί σε όλους τους φορείς;

Εμείς ζητούμε άμεσα να γίνει δεκτό αυτό το οποίο έχει αποφασιστεί ομόφωνα από τις δημοτικές παρατάξεις, αυτό το οποίο έχουν ζητήσει και έχετε δεσμευτεί ότι θα κάνετε αποδεκτό οι ενώσεις γονέων με τη δυνατότητα αναγκαστικής διάθεσης, επίταξης εκπαιδευτικού κτηρίου. Κάντε το, λοιπόν, πράξη, υιοθετήστε το, κάντε νομοτεχνική βελτίωση στο συγκεκριμένο άρθρο, γιατί με αυτή τη ρύθμιση σίγουρα λύση δεν δίνετε!

Και είναι κρίμα, κύριε Υπουργέ, γιατί ο Πρωθυπουργός έχει διαλέξει την έδρα της Δυτικής Αθήνας για να εκλεγεί Βουλευτής και ακούμε και διαβάζουμε και ξανά την ίδια έδρα θα διαλέξει. Αυτή είναι η λύση στα μείζονα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο λαός της Δυτικής Αθήνας, οι πολίτες, οι μαθητές; Αυτή είναι η λύση την οποία δίνει η Κυβέρνηση; Ο Πρωθυπουργός τι γνώμη έχει για αυτό, κύριε Υπουργέ; Αυτή είναι η λύση την οποία δίνει; Απαιτούμε, λοιπόν, άμεση και δίκαιη λύση. Αυτό είναι αυτό το οποίο ζητούμε, αυτό είναι αυτό που οφείλετε να πράξετε.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

https://nadiagiannakopoulou.gr/wp-content/uploads/2024/09/logo-f2.png
https://nadiagiannakopoulou.gr/wp-content/uploads/2024/09/logo-footer.png
Επικοινωνία
giannakopoulounadia@gmail.com
2105711860